Hej gutter, for at være ærlig valgte jeg bare dette hormon med denne ester, fordi Cypionate er en af de eneste testosteroner, der er ordineret af en læge, hvorfor du måske spørger godt FDA og bureaukrati. Den bedste type for at være ærlig, der afhænger af hormonudskiftningsterapi, test cypionat eller test enanthate ville være dit bedste valg på grund af den lange halveringstid. enanthate halveringstid er 4-5 dage og cypionat er 8 dage. Nu for det virkelige emne ville det bedste til at opbygge muskler i en hurtig hastighed være sustanon 20, test enanthate eller test propionate. test propionate er en kort ester 3 dages halveringstid. du skal have dit milligram på 750 mg eller 1000 mg om ugen. jeg vil gøre test propionate emne næste. Med hensyn til insulin eller blodsukkerstyring vil testen ikke påvirke det. Hvad der ville påvirke disse emner ville være HGH (humant væksthormon), IGF (insulinvækstfaktor) og også insulin. Jeg ville gøre disse emner, når steroiderne er færdige. For virkelig at svare på dit spørgsmål er blodsukker og insulin kost og aktivitet, træning eller fysisk aktivitet.