anabolske steroider, hgh, insulin, peptider. Også hvordan du biohacker din krop for lang levetid og pct.

nucky

Don't buy from me
New Member
Reaction score
17
Hej alle sammen, mit navn er Nucky jeg har været på og off gear og alle peds for den bedre del af et årti. jeg ønsker at starte en tråd på ped verden, I denne tråd vil jeg besvare og skrive om steroid cyklusser, For mænd og kvinder også vil tale om, hvordan man kan holde sig sund, mens du kører tunge cyklusser. jeg vil også skrive om underjordiske lab start op. jeg vil også tale om kosttilskud, der vil hjælpe med sundhed og kognitiv funktion. Hvis nogen har spørgsmål, så send mig en besked her. Jeg glæder mig til at være på dette forum.

nucky

Don't buy from me
New Member
Reaction score
17
@G.Patton, tak fordi du kunne lide min tråd. Jeg er ny her, og jeg vil bare sige, at folk på dette forum kunne have gavn af dette emne, ikke kun ud fra et sundhedsmæssigt synspunkt, men også ud fra et kemisk synspunkt. Processen med at fremstille disse hormoner er interessant. Men under alle omstændigheder vil jeg skrive ugentlige indlæg om hormoner, hvordan man holder sig sund på dem og den mørke side af dem lol. Jeg vil også komme ind på, hvordan man opretter et underjordisk laboratorium på den rigtige måde og den bedste måde at holde sig under radaren på.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,531
Deals
1
Jeg synes, det kunne være interessant, så gå i gang!

nucky

Don't buy from me
New Member
Reaction score
17
Hej alle sammen, jeg vil starte denne tråd med hormonet testoseron. Nu er der mange typer testoseron, men i dette indlæg vil jeg tale om test cypionat. Dette hormon blev udviklet i 1935, og det blev udviklet til at øge testoseronniveauerne i kroppen for at gøre mænd stærkere og føle sig mere ungdommelige. Det er bare en lille historie om hormonet, så vi kan komme i gang med de sjove ting. Test cypionate bruges stadig inden for det medicinske område til hormonerstatningsterapi i doser, der varierer fra 20 mg, 50 mg og 100 mg ugentligt. For at opbygge muskler på bodybuilding-niveau skal doseringen være 500 mg op til 2000 mg om ugen. Ved disse doser kan du få nogle bivirkninger. Ved 500 mg ville det være sjældent, men du vil bemærke vandretention i musklerne, så du får et fyldigere udseende. Ved 1000 mg og derover kan du få nogle østrogenbivirkninger som gyno. Det er let rettet med et antiøstrogen. ill gå over antiøstrogenerne i et andet indlæg. halveringstiden på denne form er 14 dage, så injektioner behøver ikke at være så hyppige fordelene ved test cyp er styrkegevinster og størrelsesgevinster. Også du vil have en stor sexlyst stigning. godt det gør det for denne ene. besked mig med eventuelle spørgsmål.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
596
Interessant emne :) You got my follow

Benz88

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
5
Meget interessant :)

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Reaction score
71

Er dette den bedste form for testosteron at bruge? Eller hvorfor besluttede du at præsentere os for cypionatformen, hvis jeg må spørge?
Er der nogen anden måde at indtage det på end at sprøjte det ind i kroppen?
Hvor mange gange injiceres det pr. Måned? Og i hvor lang tid skal man se forskellen?

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
103
Jeg er spændt på at se, hvad det betyder for insulinproduktionen og blodsukkerstyringen.

nucky

Don't buy from me
New Member
Reaction score
17
Hej gutter, for at være ærlig valgte jeg bare dette hormon med denne ester, fordi Cypionate er en af de eneste testosteroner, der er ordineret af en læge, hvorfor du måske spørger godt FDA og bureaukrati. Den bedste type for at være ærlig, der afhænger af hormonudskiftningsterapi, test cypionat eller test enanthate ville være dit bedste valg på grund af den lange halveringstid. enanthate halveringstid er 4-5 dage og cypionat er 8 dage. Nu for det virkelige emne ville det bedste til at opbygge muskler i en hurtig hastighed være sustanon 20, test enanthate eller test propionate. test propionate er en kort ester 3 dages halveringstid. du skal have dit milligram på 750 mg eller 1000 mg om ugen. jeg vil gøre test propionate emne næste. Med hensyn til insulin eller blodsukkerstyring vil testen ikke påvirke det. Hvad der ville påvirke disse emner ville være HGH (humant væksthormon), IGF (insulinvækstfaktor) og også insulin. Jeg ville gøre disse emner, når steroiderne er færdige. For virkelig at svare på dit spørgsmål er blodsukker og insulin kost og aktivitet, træning eller fysisk aktivitet.

nucky

Don't buy from me
New Member
Reaction score
17
Hej med jer. Jeg har oprettet en ny tråd om Test Propionate. Tjek den ud

PeterKeta

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Hej med dig! Interessante ting. Jeg ønsker at køre en cyklus af Sustanon 250 mg hver 5. dag og HGH 2,5iu til 3iu om dagen. For sustanon, skal jeg holde mig fra at blive på længere end 4måneder? Jeg vil køre GH i 6 måneder. Skal jeg forlænge sustanon for at matche længden af GH-cyklussen? Og som PCT, er der brug for andet end nolvadex?