Mijn snelheid is brandend...

bordello

Don't buy from me
Resident
Reaction score
8
Hallo, ik heb hulp nodig.
Ik heb een batch speed gemaakt van olie met bio Ethanol die ik op PH 6,9 heb gebracht en daarna 10 uur in de vriezer heb gezet. Ik wilde iets testen en nam iets op een plaat. Ik wilde het sneller drogen dus ik toom een lampje en het verlichte de gatenplaat haha wat was mijn fout. Moet ik het een paar uur in vers water laten staan om de ethanol meer te laten verdampen?

blockchain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja 😂 tot het droog is

OTC_HomeChemist

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
10
Allereerst is Ethanol geen goede keuze omdat de dampdruk vrij laag is en het droogproces vrij traag zal verlopen. De gebruikelijke commerciële gedenatureerde bio-ethanol bevat ook ongeveer 3-4% water en wat denatureringsmiddelen (zodat de Ethanol niet geschikt is om te drinken) en dit is meestal 1% methylethylketon/ 2-butanon en soms een heel klein beetje bitrex.

Het water is niet echt een probleem, maar zal ook het droogproces vertragen, in ieder geval tot het volledig droog is. De MEK kan mogelijk reageren met de amfetaminebasis (iminevorming), maar omdat er ook water aanwezig is, zou het toch gehydrolyseerd worden, dus hier is geen probleem...

De bitrex verdampt echter niet en zelfs kleine hoeveelheden die achterblijven in het eindproduct zullen de smaak veranderen.

Daarnaast kan het droogproces versneld worden door het te verhitten tot 50 of zelfs 80 graden Celsius zonder dat het amfetaminesulfaat ontleedt. Bij een Ph van 6,9 zou het droge eindproduct geen sterk branderig gevoel moeten geven.

blockchain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Een goede manier om het te drogen is in de oven/warmteplaat. Gebruik wel een temperatuurmeter zodat je het niet te warm maakt. De kooktemperatuur van ethanol is 80C, dus 60-80C zou het zeer snel drogen.

bordello

Don't buy from me
Resident
Reaction score
8
Heeft dit geen invloed op de kwaliteit van de snelheid

blockchain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Het kookpunt van amfetamine is 203C en het smeltpunt is 146C, dus alles daaronder heeft geen effect. 60-80C is perfect omdat ethanol kookt bij 80C. Het heeft geen effect op de kwaliteit van de snelheid, maar ethanol is binnen een paar minuten verdwenen.

blockchain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Elk onderwerp heeft 3 vormen. Vast, vloeibaar en gas. Zodra het verandert in gas zal het "breken". zijn basis fysiq (sorry voor slecht Engels)