En god måde at sende pakker på?

Kuistot

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Hejsa,
Jeg har startet min egen lille virksomhed, og jeg prøver at finde en måde at sende pakker sikkert på, så her er mit spørgsmål:
Hvad er efter din mening den bedste posttjeneste til at sende inden for landet som ikke til udlandet, jeg tænkte på at bruge Mondial Relay med falsk navn og adresse (jeg oprettede et tilfældigt firmanavn og tog en tilfældig adresse), vil det fungere? For nu arbejder jeg kun med c-væsker, er det sikkert at sende, og hvis ikke, hvorfor?
Hav en god dag.

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Solutions
1
Reaction score
159
DPD er bedst til intern post, mens DHL er bedst til international post. Med DPD kan du bruge drop shops, hvor du afleverer din pakke i din nærmeste drop shop, hvorefter modtageren får sin pakke fra sin nærmeste drop shop. C-væske burde være ekstremt sikkert at sende, det ser ud/føles og røntgenfotograferes nøjagtigt som en normal elvæskepakke.

bonotuto

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Hvad er C-liquid?

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Solutions
1
Reaction score
159
Syntetisk cannabinoid eqliuid til vaping

Kuistot

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Først tak for dit svar. Jeg vil gerne stille flere spørgsmål, hvis du ikke har noget imod det.
Hvad er det bedste råd til afsenderinfo, jeg er ikke så dum, at jeg ville skrive min egen, men er det nok bare at skrive et firmanavn, jeg har fundet på, og en tilfældig adresse? Jeg ville også lave flyers, som jeg ville lægge i pakken med varerne, noget med mærket på og ting, der ville få det til at se ud som en rigtig legitim pakke, skal jeg beholde denne idé eller smide den væk?
Hvis du har flere råd, ville jeg være taknemmelig, jeg kan godt lide at opleve selv, men jeg foretrækker ikke at blive fanget i processen.

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Solutions
1
Reaction score
159
Find bare på en adresse, der lyder rigtig, men sørg for, at postnummeret er korrekt. Jeg kan godt lide at bruge rigtige adresser og ændre nummeret til et, der er for højt til at være på gaden. Find et sted, der udlejer kontorer til flere virksomheder på samme adresse, og brug deres adresse. Det er egentlig ligegyldigt. Jeg ved ikke, hvilket land du er i, men i mange lande uden for USA har de ikke sporhunde eller røntgenfotograferer din post, så gør, hvad du vil. Som jeg har sagt, skal du pakke det som normal el-væske, og hvis pakken går i stykker, og indholdet løber ud under transporten, bliver det ikke undersøgt nærmere, det bliver bare tapet sammen igen. Folk har travlt, og der er højt tempo på sorteringskontorerne. Hold også øje med fingeraftryk/hår osv. inde i pakken.

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
47
C-væsker er meget sikre at sende, de virker som andre simple væsker. Efter min mening skal pakken støvsuges to eller tre gange og vaskes med alcol hver gang for at fjerne alle spor, og derefter skal der bruges en milarpose for at forhindre røntgenstråling (der er forskellige meninger om milarposen, jeg tror ikke, at den helt kan undgå røntgenstråling, men det er ikke dårligt at prøve). Husk altid at bruge handsker, de skide fingeraftryk kan være et alvorligt problem. Når du pakker dit produkt, skal du gemme det i noget lovligt.
Returadressen kan være helt opdigtet, og det samme kan dit navn, det vil være et problem for køberen, hvis han beslutter sig for at give dig sin rigtige adresse, men tænk ikke på det. Hvis du vil uddele flyers eller klistermærker med dit brandnavn, vil jeg anbefale at lægge dem i de eksterne støvsugere, så alt bliver samlet og skjult. Held og lykke! :)

Jorg

Don't buy from me
Member
Reaction score
12
Beder de dig ikke om ID, når du vil sende det?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
331
Sørg for, at dit postnummer matcher det område, du sender fra. Husk, at postbudene har en tendens til at kende alle navne, adresser og virksomheder i deres område.